Heippa!

Ystävänpäivä lähestyy..äippä tekikin tänään ystävänpäivä leivoksia :) Me oltiin kerhossakin kaksin. Siskolla on korvatulehdus toisessa korvassa, se valvotti viime yönä aika paljon ja äiti on ollu "pikkasen" väsynyt. Toivottavasti se paranis pian!

KUVIA:

Sisko se on usein hyvällä päällä ja kova hymyilemaan :)

Meikäläiset pulkkakyydissä.. sisko tykkää roikuttaa päätään taaksepäin ja mä matkin sitä..

:)

Tää oli ekoja kertoja kun äiti sai ikuistettua danielan seisomassa ilman tukea. Nyt se osaa jo hyvin seistä itekseen..

Tää on yks siskon lempijuttua. Se tykkää halia kaikkea pehmeää ja mua tietysti ja sanoo "AAaaa.."

Tehtiin äipän kanssa kerhossa tälläset :)

Äiti ja kaija-täti maalas mun ja danielan pöytäsetin,vähän hieno :) Tuoleissa lukee meiän nimet ettei mee sekasin ;)

Me käytiin pyhäjärven mummulassa toissaviikonloppuna ja sielä oli myös serkkutytöt ja täti. Tässä Julia (,jonka kolmas nimi on  muuten kans sofia) taluttamassa siskoa :) vieressä Rosa-serkku.

Oli aikas kylmä ilma!

Mä ja Rosa dvd kattomassa totisina...:)

Julia pitää siskosta huolta

Menoa ja meininkiä mummun ja papan sängyllä :)

Juhlistettiin jo ennakkoon mun 3v synttäreitä ja äippä teki pikasesti kakun meille

Juna..

Mä ja äippä metsäretkellä

"En oo väsyny, en oo yhtään väsynyt,en mee nukkumaan,en mee!!!" ja siitä muutaman minuutin päästä pieni mies sammui kun saunalyhty sohvalle.. :))

Sellasia kuvia tällä kertaa!

Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille tasapuolisesti!!

" Yksi tosi Ystävä lisää onneamme enemmän kuin tuhat vihollista epäonneamme"

"Hyvä ystävä on kuin helmi.
Aivan kuin helmeä etsiessä joutuu
avaamaan monia tyhjiä simpukoita,
joutuu tutustumaan ensin moniin ihmisiin
löytääkseen sen Oikean Hyvän Ystävän."