Jepulis ja äitiä jännittää.. kello on jo 1:15 yöllä ja supistaa.. se on tänään urheillu urakalla ja siivonnu. Käytiin kävellen lenkki duossa ja sitten se imuroi ja pesi lattiat ja tamppas kaikki matot.. sit ne kävi iskän kans lenkillä ja meni vielä pyörälläkin rundia..ei voi siis ainakaan yrittämättömyydestä syyttää ;) tosin on se jo aiemmin ajatellut että lähtö tulee ja sen innottamana päätti leipoa pullia: rahkapullia sekä suklaa-korvapuusteja, näytettä kehiin taas :

1433699.jpg

Mä väsähdin yks ilta itekseni kun aikani huutelin äitiä ja iskää eikä ne tullu ja nukahdin kirja  kainalossa..( hyvin harvinaista näin..)

1433701.jpg

Ja tässä mä luen iltasatua itelleni =)

1433702.jpg

Mä sain kevään kunniaks pistää uuden farkkutakin ja tennarit ja sitten mun piti vähän poseerata, kyllä mä oon muuten komee :o)

1433704.jpg

1433706.jpg

kylään lähdössä siis.. tossa yläkuvassa.

Tässä mä oon uudessa haalarissani lenkille lähössä..tänään.

1433708.jpg

ja tää oli pakko kans laittaa; löysin äitin lippiksen..

1433710.jpg

että ei muuta kun nauttimaan keväästä,sitä me on tehty. Nyt jaksaa taas ulkonakin olla kun on niin kesästä jo =) Me kun äitin kanssa rakastetaan kesää..sillon oltas vaan ulkona koko ajan!!!  Saa nähdä tuleeko tänne vielä juttua ennen pullan tuloa vai miten äitin käy..se jää nähtäväks :)