Heippa vaan!

Täälä on käynnissä unikoulu eli toisin sanoen tarkoitus olis saada daniela nukkumaan omassa pinniksessään mikä on tähän asti toiminut lähinnä vaatekorina tyhjillään ollessaan.. niin ja tietysti myös se ettei se söis niin usein yöllä. Isi alotti unikoulun perjantaina ja äiti heräs yöllä ja aamulla syöttään sitä. Muuten äiti nukku vuorostaan mun huoneessani.. Sen verran voi sanoa että vielä se on aika vaiheessa eli eipä sisko vielä oikeen sovinnolla nukahda sänkyynsä ja siinä huvissa (lue: nukutus) voipi mennä kolmekin tuntia..yöllä herää syömään ja sitten äiti ottaakin sen viereensä yleinsä 6.30-7 ja syöttää siinä että saatas vielä nukkua..Aikamoista touhua,varsinkin kun uni sitten lopulta illalla saattaapi tulla vasta 1-2 aikaan! Sen lisäks mäkin oon heräilly,painajaisia kai nähnyt ja viime yönä pääsin sitten äitin viereen kun mikään muu ei auttanut.. Siitä me sitten kaikki kolme aamulla herättiin.Ja että meillä oli siskon kans hauskaa kun huomattiin et nukuttiin kaikki samas sängys,heh!

Tässäpä kuvia taas:

2057172.jpg

Daniela ja ensimmäinen pinni päässä :)

2057194.jpg

2057241.jpg

Mä ja serkkupoika Topias soitetaan pianoooo..

2057242.jpg

ja katotaan kai puuha peteä..taitaa mua vähän jänskättää kun tarttee nenästä pitää kii ja on topsullakin aika vakava ilme ;)

2057245.jpg

Meitsi lempipuuhassaan eli korjaa mopoa.. (mä haluun aina korjata jotain.. niin se näköjään on hyvin oppi menny isiltä perille..kaikki voi korjata ;))

2057249.jpg

Mä saunan jälkeen ja uus ralliautoni :)

2057253.jpg

Sisko ja mä... sisko on niin ihana <B

2057270.jpg

Sisko on ilonen plikka,aina se hymyilee :)))

2057274.jpg

Kattokaas tätä: konttausasento..

2057277.jpg

Lentää.. äiti teki tätä paljon kun oli vauva..pitäs saada kuva tähän viereen. Yhdennäkösyyttä kun löytys.. aina kielestä lähtien ;)

Sellasia terveisiä tällä kertaa! MOIKKA!