Tänään sitten on käyty muskarissa.. Turhan aikaisin vaan meille kun pitää mut suoraan sängystä sinne heivata.. oon sielä sitten ihan silmät pyöreinä äitin sylissä. Sitten mentiinkin mummilaan.Sielä äiti totes mummin kanssa, että on parasta viedä mut heti tänään vielä terveyskeskukseen kun oon kovasti aristanut pippeliäni..enää siihen ei saa edes katsoa,sattuu oikeesti! Sielä me sitten jonotettiin puoli kolmen jälkeen ja päästiin lopulta sairaanhoitajalle, joka sitä pikkasen vilkaisi. Antoi jotain antibiottisalvaa mitä nyt illalla laitettiin (ja mä tietty itkin kovasti..) sekä pissapussin että otettiin illalla näyte minkä iskä vie aamulla labraan.. että mä sitten inhoan sitä pussia. Se laitetaan sellasella ilmastointiteipin tapasella kiinni tohon pippelin ympärille ja se on siinä sitten niin kauan kun multa siihen jotain tulee..sitten iskä otti sen kylvyssä pois. Huomenna mennään lääkäritätin juttusille ja katsotaan onko tuloksia tullut ja se arvioi mikä on vaivan nimi.. No,nyt mua kyllä vätystää ja äiti kovasti jo toivoo että mä nukkuisin omassa sängyssä,nukahtasinkin sinne ja heräisin vasta aamulla..on silläkin toivo korkeella =) Viime yönä kun se taas valitteli ettei meinannu millään saada unta ja yö jäi tosi lyhyeksi. Hyvää Yötä kaikki..T.Benjamin ja pupet