Moi!!

Sisko on saavuttanut merkittävän merkkipaalun elämässään,se on nimittäin tänään tasan puoli vuotta vanha!! Hienoa! Neuvolassa se kävi äitin kanssa keskiviikkona (mä olin mummin kanssa) ja tälläset mitat sieltä pärähti: 70,2 cm ja 8,61kg :) Mummi sitten löysi äitinkin vanhan neuvolakortin mikä on ollu tähän asti kadoksissa ja siitä se huomas että se oli puoli vuotiaana ollut siskoa yli 4 senttiä lyhyempi ja puoli kiloa kevyempi. Siitä vois päätellä, että sisko on aikas pitkä! Ilmeisesti tullu isäänsä tässä asiassa ;) Noh,eihän sitä silti tiedä mitä siitä vanhemmiten kehkeytyy (pituuden suhteen nimittäin ;))

Nyt kuviin :

1975776.jpg

sisko nättinä

1975780.jpg

1975781.jpg

1975782.jpg

Sillä on oikeesti aina toi kieli pihalla..laitetaan toinenkin niin uskotte *heh*

1975784.jpg

Sitten on mun vuoro ;)

1975787.jpg

Mä osaan ihan oikeesti soittaa huuliharppua,ei o mikään vitsi se!

1975789.jpg

ja kitara on kans lemppari. sitä pitää kyl vielä harjotella vähän enemmän-sain muuten papalta ihan aidon,pienen kitaran. Musiikkiliikeestä oli mulle ostanut sen :) tää tässä kuvassa on äitin aikanaan saama kitara.

1975790.jpg

jaa,väliin taaaas siskosta kuvia

1975791.jpg

(huom! kieli..)

1975792.jpg

Mä soitan danssille omaa huuliharppuani aamutuimaan..

1975793.jpg

Mummin mielestä tässä on taistelun tahtoa.. Sisko oli päättänyt ettei niin vaan luovuta kun me painittiin..saas nähä kumpi meistä myöhemmin joutuu antaan periks ;)

1975794.jpg

Maitotyttö

1975795.jpg

ja vielä siskon ja mummin jumppahetkestä kuvaa:

1975796.jpg

1975797.jpg

Sellanen juttu pitää vielä kertoa, että tän tapauksen jälkeen mummi päätti kokeilla käsipainoilla ja tyynyllä tätä jumpaa kotona ja paino tippua rävähti kasvoille.. oli ihan sentistä kiinni ettei menny silmään, mutta mustan silmänympäryksen se silti sai, hurjan näkönen vieläkin. Mä luulin että mummi on vaan meikannut vähän rajummin *hih* Kun mummi tuli seuraavan kerran meille ehdotin että mäkin meikkaan..( benjamin siis sano ja näytti mummin silmää ;)) Sellasta siis tännepäin tällä erää.

Kuvia juhlista ja 1/2v. sankarista on tietysti myös, mutta äiti lisää niitä tässä joku päivä sitten taas. Nyt sen on mentävä nukkuun..

Poltelkaahan kynttilöitä, mutta olkaa varovaisia niitten kans!