Maananai: 

Kakkiasiaa : Eilen sitten viimein päästiin oikeen ajan kanssa juttusille tästä mun kakkijutusta keskuslastenneuvolassa ja siinä menikin 2 tuntia. Mun ilokseni pappa tuli mukaan ja piti mulle seuraa sillä välin kun äitiltä kyseltiin kaikkea mahdollista.. Mut muuten mitattiin ja punnittiin ja tälläset viralliset 1v11kk mitat sitten pärähti: 14,5kg  ja 91,5cm että kyllä mä aika jässikkä oon =) niin,katto se lääkäritäti mun korvatkin ja ne oli puhtaat sekä kuunteli keuhkot ja paineli masusta ja vaikka mistä ja takamuksestakin,siitä mä en kyllä yhtään tykänny..itkuhan siinä pääsi! Nyt sitten tänään on eka päivä oltu ilman maitoproteiinia ja sitä linjaa jatketaan kuulemma noin 3 viikkoa (tai ainakin2). Äiti kävi eilen ostamassa riisi ja kauramaitoa ja soijajugurttia ja maidotonta rasvaa ja sen sellasta..niin ja kalkkitabuja kans,ne on mun herkkua.."kaakkia,kaakkia"  hoen vaan... Lääkäri laitto myös lähetteen labraan missä multa otetaan verikoe missä selvitetään hurjan monta asiaa..mm.tulehdusarvot,kilpirauhanen,hemoglobiini,vehnä nje.Äiti sano iskälle että se saa viedä mut sinne nyt joku aamu (pitää mennä ennen 10) koska se ei halua mua enää mennä sinne huudattamaan..ehkä torstaina meen sitten iskän kanssa sinne.Tän kuun lopussa sitten mennään taas sinne keskusneuvolaan juttelemaan lisää ja katsotaan miten jatketaan. Nyt sitten äiti koittaa piilottaa mun veteeni jotain movicolia mikä myös helpottaa kuulemma kakkimista ja sellasta. Illalla oltiin sitten riikka,mä,alpo ja äiti lenkillä.. mä juoksin alposen perässä taas melkeen koko matkan ja kyllä uni taas maitto yöllä..mun on niin alpoa ikävä!

Äitillä on kyllä jo hurja masu,tässä kuva siitä sunnuntailta:

1270359.jpg rv 31

Tänään sitten oltiin kyläilemässä ylöjärvellä mun tyttöystävän ja sen äidin luona. Sinne tulee kuulemma kans toinen lapsi kohta,kaks viikkoa eroa poksahtamisessa kun äitillä (mikäli mä nyt yhtään tajuan koko asiasta mitään ;)). Kun kakki vihdoin melkeen 3 päivän tauon jälkeen sitten tuli niin mulla oli tosi kivaa..=)

Huomenna onkin vuorossa taas uus kyläpaikka ja äiti kuulemma menee jalkahoitoon ja mä meen sitten mummilaan papan ja mummin luo hoitoon,kivaa!! että mä tykkään olla sielä,jasu-kiiakin (kissa) on sielä,se on ihan ykkönen!