Niin se aika vaan menee ja pulla on jo viikon ikäinen,huimaa! aika on kyllä mennyt kun siivillä.. Tänään mä (siis bensku) menin mummilaan ja oon sielä yökylässä huomiseen asti. Käskin äitin kirjottaa että oon käyny papan kanssa saunassa ja nyt me nukutaan vierekkäin mummin ja papan sängyssä papan kanssa. Vitsi mä sitten tykkään olla mummilassa. Sillä välin kun mä oon ollut pois pulla on saanut ensimmäisen vaunulenkkinsä joka kesti noin vartin =) se ei ees heränny kun se puettiin ja nukku koko lenkin ajan.. ,mutta huomennapa sitten voidaankin olla ulkona jo puol tuntia!! Tänään on ollu aivan ihana ilma,ihan kesäfiilikset.. Iskä osti kattotelineen autoon ja haki sitten takapihalle aidan ja puuta.. nyt on pihojen laitto käynnissä! etupuolella on jo portti,se pitää vielä maalata.

Tässä taas jotain kuvia mm.pullan kylpyreissulta mikä oli sen elämän toinen sellainen...

1475083.jpg

Ikää tässä 5 päivää (kylvyssä)

1475084.jpg

Mä silitän pullaa ja seuraavassa tehään nenä nenua =o)

1475087.jpg

1475090.jpg

1475095.jpg

1475111.jpg

Siinäpä niitä kuvia taas..=)