Mitäs tässä onkaan kaikkee keretty tekeen..hmm. Torstaina äiti leipo rahka-vadelmapiirakkaa sit riíkka kävi meillä ja läks äitin kans lenkille. Anitta vei mua pihalle kun heräsin päikkäreiltä ja sitten äippä kävi hakeen kaija-tädin kangasalta meille yöks. tässä kuvaa siitä piirakasta..ihan hyvää se oli vaikkei ehkä siltä näytä ;)

1261774.jpg

 Perjantaina se sitten kävi verikokeessa jonkun raskausjutun takia ja sitten tänne tuli kaks sen kaveria kenen kans se lähti ideaparkiin ja viihty sielä aika kauan,oli kuulemma tosi kivaa päästä rauhassa sinne hengaileen kavereitten kanssa.Mä olin kaijan kanssa,käytiin pihalla ja sitten olin vetässy melki 3h unet..Tais se äiti jotain ostaakin muttei kuulemma mitään turhaa =) Sit illalla kun anni oli lähteny me mentiin vielä mummilaan ja mummi oli piiitkästä aikaa leiponu pullaa,nam! mummi ja pappa sai autokauppojen yhteydessä kaks pikkuautoa (oikeista kopioita) ja mä olin ihan tohkeissani kun sain toisen käteeni..

1261776.jpg

Nyt onkin sit lauantai ja olin iskän,sen kaverin ja pojan kanssa kävelyllä ja ulkona... sitten mä menin päikkäreille ja äiti ja iskä kävi kattomassa pientä otsoa tossa lähellä..mä taas nukuin 3h päikkärit sillä aikaa.sitten äiti lähti kaijan kanssa wakeen ja mä jäin iskän kans kotiin..sitten ne sauno uuden kiukaan kanssa =)

Iskä oli vieny kamerasta patterit, joten äiti ei saanu kuvia koneelle vielä, mutta lupas että laittaa niitä heti kun saa patterit. :) joten palaamisiin pian... dodii,nyt on pari kuvaa saatu koneelle :)