Onpas tässä vierähtänykkin useita päiviä etten o kerenny päivittään kuulumisia, mutta tässä niitä nyt tulee sitten oikeen olan takaa (ainakin kuvia..) .Mä ja iskä on lähetty reissuun pyhäjärvelle ja äitillä on ollut ruhtinaalliset 3 yötä itekseen kotona,mitenköhän se on pärjänny.

Tiistaina olikin kylässä äitin ja isin kummityttö Kristiina siskonsa ja äitinsä kanssa. Mä jopa innostuin leikkimään Kristiinan kanssa (lupaavaa pullan kannalta :))

1300326.jpg

Äippä leipokeskiviikkona myöhään illalla  Toffee-suklaa muffinseja ja tässäpä niistä kuvaa: (on muuten tosi hyviä..voiko olla ettei olis kun sisällä on mm.dumlea ;)) Näitä se sitten jakeli ystävänpäivän kunniaksi torstaina muutamille kavereilleen  ja mummuille ja papoille =) käytiin  me riikan kans lenkilläkin ja kaupassa yms. Pappa oli mun kanssa tunnin päivällä ulkona,käytiin suolijärven rannalla ja silleen..

1300357.jpg 1300367.jpg

Torstaina me pojat sitten startattiin matkaan pyhäjärvelle mun päikkäreitten aikaan. Sitä ennen käytiin ulkoilemassa..tässä yks kuva pihalta.. anna-riikka tuli illalla meille väsäämään äitin kanssa koristeita mun tulevaan 2v.synttärikakkuun..oottakaa vaan kun näätte millasia kaakkuja tulee =)

1300414.jpg

ja ehdinhän mä koneellekin näpräämään (tietsikkanörtti tulossa..??)

1300333.jpg

ja muutenkin elektroniikasta kiinnostunut..

1300337.jpg

Perjantaina  äitillä sitten kävi Riikka kylässä "aamupalalla" ja anni kans. Sitten se oli  kaverin tytön  1.v synttärikahveilla ja poikkesipa vielä mummilassakin. Kotiin päästyä oli kuulemma pakko päästä vielä saunaan..=)

Lauantaina sitten olikin aamulla jo klo.8 kampaaja..siis äitillä..jäi yöunet muutamaan tuntiin, mutta eipä se mitään kun oli mukavaa ohjelmata illemmalla =) laitan ihan oman osion noista "vauvasuihkuista" =)