Eilen (tiistaina) meillä kävikin kylässä anni panni ja mua ujostutti kovasti...eka äiti  meni komentamaan mua syömään ruokani ja että mua nolotti kun anni katto..siinä sitten itkua tihrustin hyvin loukkaantuneena ja lopulta söin äitin sylissä..

Tänään sitten mummi tuli käymään ja olin sen kanssa ulkona hyvän tovin. Tarvoin lumessa ja oltiin jäälläkin..mulla on kuulemma tosi hyvä tasapaino sielä luistellessa..muutaman kerran vaan kaaduin. tässä mummi pukee mulle ulkovaatteita:

1250734.jpg

äiti se taas innostu leipoon ruuneberejä kun niillä oli hyvä menekki aiemmin.. kuulemma onnistu nyt vähän paremmin kun viimeks..ihan pieni foto niistä että tulee vähän kuvitustakin näille sivuille =)

1250736.jpg

Ulkona pyrytti oikeen kunnolla kun vielä illalla käytiin..mä vaan olin kieli pitkällä koko ajan..lumi on hyvää,nam!