Daniela on tänään tasan 4kk ja sen kunniaksi se sai illalla ensimmäiset lusikalliset maissia :) Vastaanotto oli kuulemma parempi kun mulla aikanaan.. mähän olin ihan kauhuissani,en tykänny sitten yhtään. Tässä pieni kuvasarja ekasta ruokailuhetkestä niin ja sillä on  ihka eka hampu tullu pikkasen läpi ( puree välillä äitiä..) :

Eli lähtötilanne:

1811921.jpg

1811959.jpg

1811980.jpg

1811986.jpg

Hyvinhän se alas meni ;) kokeillaan nyt vielä pari päivää maissilla ja jatketaan sitten seuraavalla soseella. Äiti aatteli antaa päärynää seuraavaksi :)

Sitten niitä muita kuvia mitä onkin kertynyt tosi paljon.. laitetaan nyt ainakin osa niistä..

1811999.jpg

Mä neuvomassa Danielaa ryöminnän alkeissa *söpöä*

1812016.jpg

Anni-kummitus ja D :)

1812020.jpg

Mä ja serkkupoika Aaron jätskin kimpussa :)

1812024.jpg

Julia-serkku -ja kaima ( Sofia kun on kummallakin toisena tai mulla kolmantena nimenä). Päällä serkuilta ja tädiltä lahjaksi saatu mekkonen.

1812026.jpg

Uintireissun jälkeen..vähän olin surkeena kun piti lähteä pois (tietty..). Meinas muuten käydä sillä reissulla kerran vähän kalpaten. Äiti juoksi farkut jalassa mut pelastamaan, kun kaaduin aina vaan syvemmälle uimarenkaan kanssa ja menin veden alle..noh,loppu hyvin kaikki hyvin =o) loppusaldona äitillä vaan pikkuhousut ja farkut märkinä ;)

1812029.jpg

..ja sisko taaas masullaan ja mä koitan sitä avustaa kädestä. Lähtis jo liikkeelle kunnolla niin mä pääsisin näyttään sille kaikki kepposet ;) (äiti raukka..)

1812034.jpg

..että sitten ramasee...

1812039.jpg

äitin petikaveri lähössä karkuun..hui!

1812041.jpg

Biitsillä pirkkalassa hellepäivänä jonain...

1812044.jpg

1812048.jpg

1812050.jpg

Tää oli äitin pakko laittaa kun mulla on niin hauska ilme =o) (se käski mun poseerata...)

1812051.jpg

Kesäpäivä ja lämmin sellanen yhtenä sunnuntaina kurussa. Mulla ja mummilla "tatskat"

1812056.jpg

ja mä heittelin koirille keppejä. Jos on jäänyt äitiltä kertomatta niin mä rakastan eläimiä tosi paljon. Jasu-kissa on ihan ykkössuosikki Alpon kanssa tietysti, mutta muutkin elukat on aivan ihania. Musta tuleekin isona varmasti joku eläinlääkäri tai vastaava.. tai sitten automekaanikko, joka on myös eläinlääkäri ;)

1812060.jpg

Mä ja äiti heposia tervehtimässä.

1812062.jpg

ja siskokin viihtyi reissussa hyvin.

Siinäpä vino pino kuvia ja heippa tältä erää..vielä on paljon kuvia tulossa taas joku päivä.

MOIKKA!