Viikko sitten juhlittiinkin mun synttäreitä ja maanantaina mulla kävi vielä kaks tyttöstä äiteineen kahvilla.

Tässä mä syön koneen luona istuen,keneltä lie oppinut tavan...*dididiii*

1358137.jpg

ja tässä venyttelen iskän kans =)

1358146.jpg

Äitsykkä innostu leipomaan päärynä-inkivääripiirakan ja otti sitten todisteeksi kuvankin, seuraavana päivänä piti tehä toinen viemisiks kun sain lahjaks sängyn..

1358152.jpg

ihan oli syötävän makusta ja mä sain tietty nuolla taas kulhot :)

Tässä kuva musta kun oltiin tultu iskän kanssa reissusta ja mä vähän väsähdin ennen aikojani sohvalle..

1358158.jpg

 

Siinäpä pientä päivitystä. Tänään leikin ulkona mummilassa (kun oltiin illalla käymässä) naapurin tyttöjen kans niin kovasti että olin ihan kanttuvei kun kotiin päästiin..siis aivan sippi!

Maanantaina äiti ja iskä menee sitten taas kattomaan pullaa ultraan kun äiti sai haluamansa kokoarvion =) tuskin sieltä mitään jättiläistä on tulossa, mutta kivahan se on kuulemma tietää kuitenkin..