Ettei vallan unohdu kertoa niin se mun jalkovälin oireilu paljastu siis balaniitiksi mikä on kuulemma pikkupojilla yleinen eli pippelinpään tai esinahan tulehdus.Siihen sain reseptillä silmägeeliä mitä äippä ja iskä koittaa väkisin aina tilaisuuden tullen sinne saada laitettua..ei siis silmään vaan pippeliin. Taisin sitä eilen illalla vähän saada sormeenikin ja maistettua kun nukuin niiin hyvin viime yön *wow* mummi kun kerto että noita silmätippoja käytetään tyrmäystippoina..äitillä oliskin suuri kiusaus vähän antaa mun toistekin illalla maistaa sitä *heh*

Äiti haki eilen äippäpakkauksen ja sano että se on ihan mukavan olonen.Paljon kivempi kun se mikä mulla aikaan oli! epistä.. Oltiin me sitten illalla ulkonakin ja mä kuulemma olin tottelematon... Tässä nyt yks kuva siltä reissulta:

   1232028.jpg

Tänään äiti ja iskä sitten kävi ultrassa kattomassa "pullaa". Joutuivat kovin aikasin jo lähteen ja mummi tuli tänne vielä kun sikeesti nukuin..Olin kyllä niin ilonen kun se oli täälä kun mä sitten heräsin :) Äiti kun tuli takas niin komensin sitä vaan pois.. Pullalla oli kuulemma kaikki hyvin. Painoa sillä oli nyt n.1.4kg eli ihan hyvin ja normaalisti kasvaa. Lääkäri oli sanonut että se olis samankokonen suurinpiirtein kun mä syntyessään..Mähän tosin viihdyin äitin masussa yliaikaa mitä äiti ei nyt pullan toivois tekevän, joten jospa se ois vaikka vähän mua kevyempi vielä..